12.6.11

With artists...


12 comments:

  1. Aaaa kako dobro ne verujem! Svaka cast Slavice! ;D

    ReplyDelete
  2. eee ozbiljno sad.. odakle tebi sve ove divne slike? tvoj blog je moja najveća inspiracija.

    ReplyDelete
  3. Hvala Emina, divna si...;)
    Godine listanja i haranja po netu, rezultat, gomila foldera sa hiljadama fotografija i povećana dioptrija...:D

    ReplyDelete
  4. sjajno,fotografije su pravo otkrice!!!!

    ReplyDelete
  5. Ja se samo pitam gdje ti nadjes ove slike... pa da me bas svaki put bez teksta ostavis... Slavice, Slavice!! ;)
    xx,K.

    ReplyDelete
  6. fantastican post! :) nisam dugo bila na bloggeru, ali evo sad svratila do tebe i oduseveila sam se :) uvek imas originalne i prelepe postove, bravo! :)

    ReplyDelete
  7. umjetnici uhvaćeni u njihovim elementima, super mi je slika od fride... :)

    ReplyDelete
  8. Znaš šta je meni najlepše i posebno u ovom postu?! To što nije scena iz filma ili sa seta, nije deo modne priče i stvar osmišljenog ambijenta već kreativni trenutak genija koji uvek stoje sa one strane platna... Mi ih ne vidimo često i stalno diskutujemo o posledicama ovih trenutaka... Sada smo dobro došli u svakodnevnici tih ljudi... Slavice, zaista hvala! Uživala sam!

    ReplyDelete
  9. jao, kad sam pocela da gledam pomislila sam da taj sastav prosto ne moze da ide bez pollocka, pa i evo ga! odlicno:) rado bih pogledala neki kontrapost/kontinuaciju ovog - savremeni umetnici na radu i u boji. to bi stvarno bio slikovit primer "revolucijonarne razlike"! ;)
    bravo;)

    ReplyDelete