6.7.11

My lovely cats




15 comments:

  1. ma kakvi slatki mačići :) :)

    ReplyDelete
  2. Jaoooo prelepe su! Obozavam crno-bele machke! I crne su ok ali crno-bele su najlepshe machke na svetu. Ovaj sa zadnje slichice je presladak! Ili ova? :) Super post, bash sam se obradovala... Moj omiljeni, naravno crno-beli machak, se nije vratio, ali imam josh jednog :)

    ReplyDelete
  3. Aaaaaa bebe <3 Obozavam macke <3 Tvoje su diiivne :D

    ReplyDelete
  4. Mice mace.. Volim sce zivotinjice, a tvoje mice su bas preslatkice <3

    ReplyDelete
  5. Neodoljivi su! Ja također imam sad dvije malene bebe i mamu! :)



    xoxo
    Antonia

    ReplyDelete
  6. Jaaaoooo bozeee :DDDDD
    Pa vidi ih <3
    Kako su cakani tako mali kad mogu da stanu u saku - dusice :)))
    Ja vec godinama nemam macice, jer imam macka Lava, a on ne dovodi decu kuci, pa mi nedostaju bas :)

    ReplyDelete
  7. Oh my goodness! They are so cute! I love them all. BTW, I'm very happy I stumbled upon your blog. It's really cool, and has very interesting posts with lots of cool pictures.
    Would you like to follow each other?
    Let me know by commenting or following my blog, and I'll do the same for you!

    xoxo

    DressingDaly.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. jaaaaao umreh
    ja sam totalna cat person
    divne su diiiiiiiivne <3

    ReplyDelete
  9. they are really lovely!

    ReplyDelete
  10. jao vao - pet macaka puta sedam zivota je 35 zivotinja! how will you handle this?! :)))

    ReplyDelete
  11. Aaaa obozavam mackee! I zivotinje uopste! Tvoje su preslatke!! Ja imam jednog macka u stanu, on mi je najmladji brat. xD

    ReplyDelete