5.5.12

Time takes time to pass

 ph. via 1, 2, 3, 4 and other places

38 comments:

  1. Gde nadjes slike..Odlicna ideja za ruze, svidja mi se.

    ReplyDelete
  2. Savršeno za ovo sunčano jutro ;)
    Poslednja ♥

    ReplyDelete
  3. gypsy water ;)
    e da mi je,
    sam da je šnjofnem!!

    ReplyDelete
  4. Divno, djevojka na prvoj slici izgleda bajkovito...

    ReplyDelete
  5. haljina na prvoj slici <3 <3 <3

    ReplyDelete
  6. prva fotka <3 ja bi točno to :D

    ReplyDelete
  7. Tvoje slike su uvijek tako umirujuće, a inspirativne... sviđam :))!

    ReplyDelete
  8. Ne znam koja mi je draza! ono zaljepljeno cvijece mi je odlicno!!!

    Dora

    ReplyDelete
  9. Predivne fotografije. Prva i zalijepljeni cvjetovi su mi favoriti :D

    ReplyDelete
  10. predivno. ne znam sto mi se vise svidja :)

    ReplyDelete
  11. i dalje svaki post pomno razgledam ali jednostavno ne znam sta vise da pisem ni kako da koentarisem,predivno zvuci otrcano kad je ovaj blog u pitanju.

    ReplyDelete
  12. Zjuuuuu! Naslov posta tako u mojim mislima ovih dana... A slike, pa genijalno dreamy...

    ReplyDelete
  13. Ovo lencarenje mi se svijda. :D Pogotovo danas. ;)

    ReplyDelete
  14. uvek volim tvoj izbor slika sa pticama:)
    stepeniste - LUDILOOO!

    staklene bombone

    ReplyDelete
  15. svaka fotka prica pricu. zelim i da moje budu takve, jednog dana...

    ReplyDelete
  16. Predivne fotografije

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Prekrasne fotografije!
    ova plavušica sa ružičastim ružem mi je favorit :)

    http://liliemarlen.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/lavieenrose.blog8

    ReplyDelete
  18. Uvijek me oduševi izbor slika. Svaka čast

    ReplyDelete
  19. Slike su prosto umirujuće!
    Gledala sam ih sa milinom...

    ReplyDelete
  20. Prva fotka <3 jedan takav krevet i malo sna je sve sto mi je trenutno potrebno. :)

    P.S. Giveaway na mom blogu: http://dictionaryoffashion.blogspot.com/2012/04/my-first-giveaway.html

    ReplyDelete
  21. Devojka spavalica i to u haljini mi je omiljena.
    A plava lepotica sa pink ruzom i nekom pastelnom bojom kose mi je neverovatno lepa.
    Ona hrpica gardeorobe mi je isto fora i sve bih da vidim sta ima tamo.

    ReplyDelete
  22. sablasno sterilno + malo puder boje i svezeg cveca u sanjarenju na krevetu kao na slici a kada otvorim oci jato ptica sara nebo..:)

    ReplyDelete
  23. Ancora a letto?? buongiorno!! felice giornata a Te....ciao

    ReplyDelete
  24. Lijepo, veoma lijepo.
    Prvu fotku volim bas.
    Imam je u dubini nekog foldera.

    ReplyDelete
  25. awesome^^ come by and lets follow each other sweetie!
    miss-monaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world.trendy cycle shops london.God Bless You..bicycle shops in west london - bicycle shops in west london
    http://usedcycleshoplondon.blogspot.com/2012/05/trendy-cycle-shops-london-bicycle-shops.html

    ReplyDelete