22.9.11

Elle and me

46 comments:

  1. To mi reci. Tačka. Srećna. :*

    ReplyDelete
  2. Super ♥
    i kao i uvek, zanimljivo :)

    ReplyDelete
  3. naaaaajs, čestitam, to je divno priznanje :)

    ReplyDelete
  4. Videla jutros i odusevila se!Cestitam!!!:)

    ReplyDelete
  5. svaka cast!i zasluzila si bas kako su napisali u podnaslovu!!bas mi je drago :))

    http://hangoverchic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bravo:) Cestitke i od mene!

    http://internetnagradneigre.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Pa ovo je nesto,bravo bravo!!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  8. Čestitam! svaka im čast, a ti i tvoj blog zaslužujete još puno pažnje! ja jedva čekam da i tebe upoznam, onda nisam stigla doći nikako , ali možda sljedećeg vikenda uspijem, pa ću ti se javiti, nadam se da i dalje stoji dogovor za kafu?

    ReplyDelete
  9. vec sam rekla brava
    ali da se i ovde zapljunem :)
    i super mi izgleda redizajnirana strana :))

    ReplyDelete
  10. Uraaaa! Ujutru kupujem Elle pa ću na tenane! ;)

    ReplyDelete
  11. What a super cool post! Love all the images...such a wicked cool vibe!!!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBitePlate.com

    ReplyDelete
  12. Hvala, hvala! Divne ste!♥
    @Emina, obavezno pijemo kafu, imaš broj, javi se! :*

    ReplyDelete
  13. Kako divan tekst! Svaka cast, mackice! Zaluzeno! Svaki put kada stavim tvoju narukvicu neko me zaskoci da je pohvali:D

    ReplyDelete
  14. wooohooo...sjajno!!! ...divno, predivno!!! :)))
    ti i tvoj blogic to zasluzujete! ;)

    ReplyDelete
  15. Cestitam!!! Nadam se da ce biti jos punoooo ovakvih tekstova :)))

    ReplyDelete
  16. Videla juce dok sam listala uz kafu, na poslu... Divnooo! :))))

    ReplyDelete
  17. cestitammmm :)
    i dobrodosla medju lomografe <3

    ReplyDelete
  18. Ogromno BRAVO!!! Hvala Bogu da su negde spomenuli one koji nemaju striktno veze sa oblačenjem i modom uopšte. Svaka čast..i ja kažem - tačka.srećna :)

    ReplyDelete
  19. cestitke iz Canade!

    fashionableroad.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Joooj, baš ti hvala na čestitkama! Ti si valjda jedina koja čita post do kraja i primijeti one nebitne detalje!
    Što se tiče članka baš mi je drago i mogu reći da si stvarno zaslužila!

    hugs and kisses by Mani.

    ReplyDelete
  21. Bas sam ga danas kupila, pa cu polako da ga iscitavam... Cestitam!

    ReplyDelete
  22. Elle je ispred mene! Congrats! :)

    ReplyDelete