27.9.11

Time Travel: Vogue, '60s, '70s...



        youthquakers

19 comments:

  1. još malo boje i skoro kado današnji editorijali :) super su, a naročito treća slika gde drži onu kutiju, izgleda kao nelki lap :)

    ReplyDelete
  2. Predivan post...divne su mi kosulje :)

    ReplyDelete
  3. covece koliko tu ima materijala...
    zamisli da naprave nekei vogue muzije, pa ogromni prinotvi, multimedijalni sadrzaj, prostorije podeljene po decenijama, kostimi, modni dodaci
    uh! :)

    ReplyDelete
  4. Odlican izbor fotki! Svaka ima svoj poseban shmek:))

    ReplyDelete
  5. uz sitne izmene sve bi smo mogli nositi i danas.Kako bi bilo lepo imati dovoljno prostora pa cuvati sve ono sto su nekad imale,nosile ili citale nase mame!

    ReplyDelete
  6. jao da mi je gdje naći ova stara izdanja Vogue-a :D predivno sve, bluze pogotovo.

    ReplyDelete
  7. Ja bih sve nosila, bez izmijena! Predivno! Savrsene su slike, svaka cast, predivan post!

    ReplyDelete
  8. Neverovatno :) Ja sam blenula u pretposlednju sliku 10 minuta bez prestanka, a ne umem da objasnim zašto :) Jednostavno, ima ono nešto!
    Odličan post... Jako bih volela da posedujem ova stara izdanja <3

    ReplyDelete
  9. odlična je ova zadnja slika, mi lajk!!!

    ReplyDelete
  10. Kako bih volela da imam ova stara izdanja!Fenomenalno!

    ReplyDelete
  11. Opa! Pa mi se poklopismo u inspiracijama! Fotke su nadahnjujuće kao i uvek a meni posebno legle! Sinoć sam baš postovala o '60tim!

    p.s. Košulje su neverovatne!

    ReplyDelete
  12. Odličan post!
    www.amolusso.blogspot.com

    ReplyDelete