29.9.11

Ready for the fall

littlepaperplanes / pinterest, randomgoogle

30 comments:

  1. ja još nisam, ali gledajući ove sličice..mmmmmm..

    ReplyDelete
  2. Nisam spremna! Nisu mi jos stigle cizme koje sam narucila iz Grcke.A vidim da tvrdis da su in i vunene carapice-ni to nemam,tako da ce me jesen pricekati dok se obskrbim svi potrebnim stvarcicama! :)))

    ReplyDelete
  3. ja i jesam i nisam spremna, jedva sam chekala da isprobam neke od jesenjih trendova ali kad pomislim na kishe i hladno vreme, neeeecuuuuu :P
    super slichice...

    ReplyDelete
  4. Haha, ima da vas bombardujem jesenjim postovima, pripreme radi!;) Ne brinite, ova moja jesen nije ni previše hladna, ni previše kišna, samo obojena i ušuškana... <3

    ReplyDelete
  5. Sto volim ove mekane vunene salove, pa kad se ususkas u njih mmm:)

    ReplyDelete
  6. Volim ove mekane salove.Mmmm
    Nigde ne mogu da nadjem dzemper sa ovako krupnim pletivom kao na trecoj slicici

    ReplyDelete
  7. jao kako si dobre slike izabrala,skroz inspirativno

    ReplyDelete
  8. Ne da sam spremna, nego jedva čekam :))
    Super slike :*

    ReplyDelete
  9. Predivan jesenji kolaž, podsetio me je zašto mi je jesen omiljeno doba godine :)))

    ReplyDelete
  10. Tako volim ovo!!Ja stvarno uzivam u jesenjoj atmosferi!

    ReplyDelete
  11. ja inace nosim vec deset dana one vunene carape,koje obozavam,shorc,i shuplji dzemper...to mi je ljubav,samo da nabavim onakav shal ogromni,odavno ga zelim

    ReplyDelete
  12. Ova verzija jeseni je super..takvu jedva cekam! :)

    ReplyDelete
  13. Tople slicice, nezne, ususkane, pune ljubavi! :)

    ReplyDelete
  14. nisam, ali me ove slike polako bacaju u to raspoloženje :) za sada uživam u miholjskom letu, i trenutno me ništa drugo ne zanima :))

    ReplyDelete
  15. Cute images!

    xoxo
    http://shishiwaldorf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Kakvaaa divna jesenja inspiracija! Obozavam tvoj blog, uvek iznova uzivam i divim se!:) Ugrejao me je ovaj post, hehe!:)

    ReplyDelete
  17. Ma gde samo nalazis ove prekrasne fotografije? :)))

    ReplyDelete
  18. Such cute images!! wow!

    Check out my blog ! hopefully you'll love it

    www.ultimatechicdiary.blogspot.com
    lovealways, Shelby Anne

    ReplyDelete
  19. Amazing pictures. If you like italian style , follow mw. frances www.theafternoontea.it

    ReplyDelete
  20. Predivne su fotografije...bas si lijepo docarala jesen & Indian summer :))) ...sve me "vuce" na pripreme!!!

    ReplyDelete
  21. mwaaaa...daleko od toga da sam spremna da odbacim letnje krpice i uskocim u vunene carapice, ali uz ovaj post...sve spremnija :)...skoro da sam pomislila da sam je se pozelela! :)

    ReplyDelete
  22. jaoooo kako si divne slike izabrala <3 <3 <3
    sad bi se pokrila dekicom i pila čaj.
    I ja volim jesen puuuuno.
    I ovo ljeto (kako je bilo predugo) shvatila sam da mnogo bolje funkcionišem kad je hladnije, posebno kad je temperatura između 10 i 20 stepeni.

    ReplyDelete