10.10.11

Everlasting Moments

29 comments:

  1. sviđaju mi se fotke.. pogotovo vestice na curama :)

    ReplyDelete
  2. di nades tako dobreee slike.aaaaaa...bas su za sacuvat i uokvirit! :D

    ReplyDelete
  3. Ajoj treba mi soljica vrelog caja i sal sa ovih slika da se zgrejem!

    ReplyDelete
  4. Predivne slicice,...
    http://fashionworldbybranislava.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. volim tvoj blog.!! nadam se da ćemo jednom popiti šalicu čaja skupa ;)

    ReplyDelete
  6. Prva, druga, treća, baš su cool!! Sve su super!^-^


    xoxo
    Antonia

    FASHION IMPERATIVE

    ReplyDelete
  7. znas sta mrzim,sto mi ove godine nismo imali taj blagi prelaz leta u jesen...nema nosenja tankih dzempera period....vec iz maica ljudi predjoe na perjane jakne,uzas!

    ReplyDelete
  8. meki topli šal, vrt prošaran jesenjskim bojama i topli čaj, društvo...jel može bolje!

    ReplyDelete
  9. pricas nam pricu..:) MMM moze caj sa medom za mene, hvala!:) divna je jesen, samo steta sto je vec zima, hehe

    ReplyDelete
  10. fotka soljice caja nikada ne moze ispasti lose :))))

    ReplyDelete
  11. Divne slike biraš djevojko.
    Moj PC je prepun, ne znam do kada će moći izrdržati :)

    Pravo volim tvoj blog.

    ReplyDelete
  12. Ммммм, чај, и сукња од твида, и дим цигаре, и огроман шал, и ципеле, дубоке, на шнирање...

    ReplyDelete
  13. Ti tako lepo pricas pricu fotkama umesto recima!!!!

    ReplyDelete
  14. Prelepe! Druga, treca i cetvrta mi nekako najvise prijaju :D i sve ove ususkane, naravno! Caj, carapice, dzemperici... :)))

    ReplyDelete
  15. Preljepo.. Odlican odabir fotki!!

    ReplyDelete
  16. predivno, mekano, toplo..ah :) sad mi se pije čaj :3

    ReplyDelete
  17. Great Blog, keep it up!! Following! Follow back!! :)

    http://www.vantagepointvintage.com/blog 

    Forget me not,

    Alicia

    ReplyDelete
  18. Devojka sa braon salom oko vrata je preslatka!
    Superiska su slike :)

    ReplyDelete