7.10.11

New in: Leather

43 comments:

  1. wow!.. ja ovo moram imati.. savršeno je, sve. eto sad stvarno dolazim u Bn! HOĆU bABUŠKU I RAJF.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Sovica i babuska su nesto najjace sto sam skoro videla! Evo i bez gramatickih gresaka!

    ReplyDelete
  4. Hvala! Divne ste!<3

    @Emina, čekaju te i džidže i kafa!;)

    ReplyDelete
  5. ovo je predivno. odusevljena sam babuskom. :)

    ReplyDelete
  6. Prelepe su stvarcice,svaka cast na umecu:)Odusevljena sam!

    ReplyDelete
  7. PRE LE PO!!! i babuškica, genijalna, oborila me s' nogu :)

    ReplyDelete
  8. Ne znam šta mi je slađe, možda mi je favorit ipak mašnica...mada, tu je i preslatka sova :)

    ReplyDelete
  9. auuuuuuuuu... sve je genijalno! :)

    ReplyDelete
  10. Sova mi je savršena a i babuška je med!

    ReplyDelete
  11. aaaa ti si genije!;)

    ReplyDelete
  12. Ne bi mogla odluciti izmedu sovice ili babuske! Bas si talentirana :)
    x

    ReplyDelete
  13. Samo cu reci vauuuu,preljepo je zaista.

    Pogledaj i moj blog ako zelis :)
    http://embraceoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Hvala za follow! :) zaljubila sam se u ove jewellery!

    http://grumfus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Mašnice i sovica su preslatke!!!^^


    xoxo
    Antonia

    FASHION IMPERATIVE

    ReplyDelete
  16. Бабушка, бабушка, бабушка, бабушка! :))))

    ReplyDelete
  17. super je!
    a bome odlicne su i fotke :)
    mami, izaziva :)

    ReplyDelete
  18. divno mi je ovo! moram sebi nešto takvo napraviti..jesen i mašnice :D btw..dodana si nam na listu fav blogera sa strane..hvala na inspiraciji!

    ReplyDelete
  19. odlicne stvarcice moram nesto slicno da nabavim ;)

    ReplyDelete
  20. Preslatko!!!
    ***

    www.amolusso.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Absolutno sve mi se svidja!!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  22. Joj, prelepo! Najbolje do sada :)))
    Svaka ti cast! :D
    Moji favoriti su babuska (ako je to babuska :D) i sovica! :)

    ReplyDelete
  23. Oh lovely blog and pictures.
    Follow you, I´m so plased if you follow me back.

    kiss

    ReplyDelete
  24. Super su.Mada se meni najviše babuška dopada.Tako je želim za sebe.

    ReplyDelete
  25. OMG! trebam i želim babušku!!!

    ReplyDelete
  26. odlično Slavice, stvaro su ti super radovi, ALI ova babuška mi je totalno dobra, joj baš je slatka, ma kao prava babuškica, super!!!

    ReplyDelete
  27. Hvala svima puno, puno! Ovo su mi najdraže stvari koje sam napravila i drago mi je da se i vama dopadaju...<3 Divni ste!

    ReplyDelete
  28. Kako ovo nisam pre videla? :(
    Divno!!!! Sova mi je No1!

    ReplyDelete
  29. wow!! DId you make these yourself?? Love the bows sooo cute!! ANd nice blog even though I cant read your languge ;9 Where do you live??

    ♥♥Style-Roulette♥♥

    xoxo,
    Luísa

    ReplyDelete
  30. mudroslava ma sto načina,ništa drugačije nije ni sa mašnama ;)
    bravo,bravisimoo!!!!!

    ReplyDelete
  31. preslatko je sve! masnica...sovica...da se istopis! :)<3

    ReplyDelete
  32. ovo je sjajno,imas predivan blog a nakit je zaista fascinantan ;)

    ReplyDelete