31.10.11

Out there

  Savršen vikend. Šuma, boje, životinje. Drugačija jesen.

36 comments:

  1. koliko je sve samo lepo o.O
    odusevljena!

    ReplyDelete
  2. @jk, t&a ♥
    @bubullina, hvala! Ovo je u Bosni, na Romaniji...;)

    ReplyDelete
  3. Хоћу још твојих слика, невероватне су!!!

    ReplyDelete
  4. koliko li ti je bilo lijepo?
    ...kazuju fotografije...
    a jesen - nevjerovatna je ,ne postoji jedna rijec za nju...naprasto sutiti samo i uzivati
    ....
    super fotografije !!

    ReplyDelete
  5. Volim tvoje licne fotografije!

    ReplyDelete
  6. Aaaaa kako diiivne slike! :)))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Kakve divne sličice. Sve bajkovito izgleda. . .

    http://styleyourselfnow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. savrseno..savrsene boje...sve!!! <3

    ReplyDelete
  9. slike su divne, napokon jesen kakvu volim! <3

    ReplyDelete
  10. slike su fantasticne,eto toliko.

    ReplyDelete
  11. jao boze jel ja to vidim tvoje fotke?? predivne!!

    ReplyDelete
  12. Divno je..onaj cvetic lici na safran! Bas su lepe fotke, treba stalno svoje da stavljas, mislim ako sam dobro skontala!?

    ReplyDelete
  13. Odusevljena sam fotkicama! Posebno mi se svidjaju one na kojima si ti! :)

    ReplyDelete
  14. male jesenje raadosti! divne su slike! već sam to rekla, ali moram da ponovim, najdraži s u mi ovi postovi kada ti uradiš fotke :)

    ReplyDelete
  15. wow prelijepo je *.* sad i ja pozelim ici u prirodu :)

    ReplyDelete
  16. Saaavrsene fotografije! Zelim da nam cesce pokazujes svoje fotke jer su odlicne :) Ja isto dosta volim da koristim macro mode, posebno kad slikam cvece, grancice, i slicno :D tako da razumes da sam apsolutno odusevljena ovim postom!

    ReplyDelete
  17. Jao kako romantične slike! Savršene!

    ReplyDelete
  18. predivne fotografije, priroda, lišće, drveće...<3

    ReplyDelete
  19. Nisam bila tu i nikako da vam odgovorim.
    Hvala puno na divnim komentarima, uljepšali ste mi dan! ♥
    Za sve koji su me pitali, moje su fotke. Volim da hodam i klikćem i nakupi se tu dosta zanimljivih stvari. Drago mi je da vam se dopadaju i trudiću se da ih što češće dijelim sa vama...;)

    ReplyDelete
  20. Prekrasno! Slike su savršene....ova sa gušterčićem je adorable!

    ReplyDelete
  21. Kako je samo lepo...oduševljena sam, prelepo, i još jednom moram da kažem - mnogo bre lepo :D

    ReplyDelete
  22. Prekrasno bas! Definitivno moras češče objavljivati svoje fotke! Plus i outfit ti je divan ;)

    ReplyDelete
  23. Slike su zakon, outfit se uklopia u jesensku romantiku ;)

    baci oko na naš blog, nema toliko prirode al nije ni za bacit :PP

    http://helenailena.blogspot.com/2011/11/when-there-is-no-one-to-make-u-smile.html

    ReplyDelete