5.10.11

Imagine


photos:  here / here

33 comments:

  1. Obozavam crno-bele fotke! :) nekako mi uvek deluju dinamicnije i dramaticnije od ovih "obojenih" :)

    ReplyDelete
  2. divno! tako su pune nekog drugačijeg života...

    ReplyDelete
  3. Fenomenalno :),volim crno-bijele fotografije...

    Ako zelis poseti moj blog :) Pozdrav iz Banjaluke

    http://embraceoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Crno belo <3 Peta i dvanaesta slika su mi naj, naj, tako su savršeno zabeleženi izrazi lica!

    ReplyDelete
  5. Fantasticne fotografije, sesnaesta mi je omiljena:)

    ReplyDelete
  6. Dali i Gala!

    Inače, kad god odgledam tvoj post, promenim sliku na desktop-u!:)

    ReplyDelete
  7. kakav kontrast u odnosu na predhodni post, a opet ne zna se koji je bolji!

    ReplyDelete
  8. Meni su crno-bijele fotografije najljepse. Slika Pariza mi se najvise dopala! Blog ti je super.
    Ako zelis da pratimo jedna drugu, javi!

    Kiss.

    http://shoppingholicgirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Kako su dobre! Oduševljena sam!


    xoxo
    Antonia

    FASHION IMPERATIVE

    ReplyDelete
  10. Obozavam crnobele fotografije!:)

    ReplyDelete
  11. Jooooj Slavice, ja javno izjavljujem da VOLIM volim volim tvoj blog!!

    ReplyDelete
  12. Prelijepe slike stvarno!! Obozavam :) Pratim te definitivno!

    http://grumfus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Crno bijelog nikad dosta. Obozavam ih, zelja mi je razviti cno bijeli film, al tesko ostvariva.
    http://sharenara.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Obozavam crno bele slike, a odabir ovih je za svaku pohvalu!

    ReplyDelete
  15. fenomenalno. :) obozavam crno bele fotografije.

    ReplyDelete
  16. loving the pictures. i love old photographs

    ReplyDelete
  17. holyyy these pictures are amazing! love your blog

    FRASSY

    www.befrassy.com

    ReplyDelete
  18. Predivne fotografije !!
    Pre predivan blog!!

    ReplyDelete
  19. crno bele fgotografije imaju mnogo vise,tj mogu da iznesu,emocija no one u boji

    ReplyDelete
  20. ovo je savrseno! inspiracija za skupljanje, zamisljanje, mastanje... totalno ostavljaju utisak, teraju na razmisljanje! sjajno! <3

    ReplyDelete